Thursday, July 31, 2008

Norrland del 1

Nu är vi hemma igen. Norrland var så grymt!
Har inte fått bilderna från den riktiga kameran än
så jag tänkte posta några jag tog med mobilen så länge.



















På väg till Umeå.
Vi tyckte det var vansinnigt roligt att Lorentz fortfarande
får vara medlem i Bzz Kids klubben. Fast han precis fyllt år.
För barn mellan 2 och 17 år!


























Frasses + ordvits!
Frasses höll förövrigt upp till all hype.























Vi skulle till Umeå men tog en rejäl omväg förbi
Örnsköldsvik för att kolla Star Wars utställningen.
Vi visste att det skulle vara såå värt det!
Darth Vaders orginalmask, R2D2 och C3PO orginalen!
Det var riktigt mäktigt. Slänger upp bilderna så fort
jag får dom.
Det finns förövrigt en kul bakgrundshistoria till
varför Ö-Vik fick chansen att ha uställningen i sin lilla stad.

"It looks just like planet Endor"
























På stället där vi spelade i Tisdags. Lorre käkar Halomi.
Dom "riktiga" bilderna kommer upp mycket snart!

5 comments:

Marie said...

Frasses urval av stripskryddor går inte av för hackor, bästa bakfyllekäket när man kryper hem från Rex.

Anonymous said...

jag har aldrig sett en mer värd utställning i Ö-vik EVER!

Anonymous said...

Marie: Mycket bra med stripskryddor tycker jag!

Singalong: Jag vet!!

Marie said...

Hell yes, att Max men inte Frasses letat sig söderut är ett mysterium och lite av en skandal. Hoppas f.ö. ni får det fett kul ikväll! Mixtapet var GRYMT!

M.Sakarias said...

Ja mycket märkligt!

Tack så mycket!!
Ha det gott